Hoe maken we kinderen nieuwsgierig? Hoe betrekken we kinderen bij hun eigen leerproces? Leerkrachten ontwerpen samen lessen, bekijken lessen van elkaar om van elkaar te leren. Zo stelden de leerkrachten van groep 7 en 8 zich de vraag: “Hoe maken we het werken met het metriek stelsel aantrekkelijk voor onze leerlingen?” Wie ontwerpt het mooiste zwembad? Er is getekend en gerekend. En uiteindelijk ook een ontwerp gemaakt met klei. Hierboven ziet u drie ontwerpen die meedingen naar de hoofdprijs. Het zijn ontwerpen van Egemen, Kubra en Gulsum.
-
Meest recente berichten
Archief
- januari 2021
- december 2020
- november 2020
- oktober 2020
- juni 2020
- januari 2020
- oktober 2019
- maart 2019
- februari 2019
- november 2018
- oktober 2018
- augustus 2018
- juni 2018
- april 2018
- februari 2018
- januari 2018
- december 2017
- september 2017
- mei 2017
- maart 2017
- februari 2017
- december 2016
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- augustus 2016
- juli 2016
- mei 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- november 2015